filippaonline

Alla inlägg under maj 2011

Av Filippa Gustafsson - 31 maj 2011 20:12

I förrgår så fick jag en rysk docka av min pingistränare!

Den ser ut så här:


  &   







Dem var väl fina?!    Bye Bye!






Av Filippa Gustafsson - 29 maj 2011 15:15

Idag så har jag, Josefin (min lillasyster) och min pappa Jocke firat mamma, för det är ju mors-dag, och då va vi och åt brunch på golfresturangen. Jag vet inte exakt var det ligger men det var gott! Nu så dansar jag och Josefin Wii Dance till en låt som heter Viva Lasvegas! Den är sååå rolig att dansa till!



 



Hejdå!!!!!!!!!!!!! 

Av Filippa Gustafsson - 28 maj 2011 09:54

Neeejj


Nu har jag lagt upp samma igen, men vi


låtsas att det bara är ett igen!



 

Av Filippa Gustafsson - 28 maj 2011 09:42

Nu har jag vaknat och här är en bild på mig  hur jag ser ut


 

Det var jag på en lördags morgon...Bye Bye













Av Filippa Gustafsson - 28 maj 2011 09:42

Nu har jag vaknat och här är en bild på mig  hur jag ser ut


 

Det var jag på en lördags morgon...Bye Bye













Av Filippa Gustafsson - 27 maj 2011 16:38

Ojj då!! Jag har lagt upp två likadana



 inlägg men vi säger att det är ett..

Av Filippa Gustafsson - 27 maj 2011 16:26

Igår i skolan så hade vi Crazy Hairday och jag vann! Men det var en annan som vann i  den kategorin också. Crazy Hairday betyder ju Tokig Hårdag. Det går till så här att man får fixa håret på morgonen före skolan ( men bara dom som vill) och sen så går elevrådet runt i klasserna och skriver ner dom som de tycker är fina och coolast men det finns flera kategorier. Sen så utser dom en vinnare! Verkar det roligt?! Komentera det om ni vill.


Hejdå!





PS: jag kommer att lägga upp bilder sen på mig och en kompis...

Av Filippa Gustafsson - 27 maj 2011 16:26

Igår i skolan så hade vi Crazy Hairday och jag vann! Men det var en annan som vann i  den kategorin också. Crazy Hairday betyder ju Tokig Hårdag. Det går till så här att man får fixa håret på morgonen före skolan ( men bara dom som vill) och sen så går elevrådet runt i klasserna och skriver ner dom som de tycker är fina och coolast men det finns flera kategorier. Sen så utser dom en vinnare! Verkar det roligt?! Komentera det om ni vill.


Hejdå!





PS: jag kommer att lägga upp bilder sen på mig och en kompis...

Presentation


FilippaOnline

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är ditt favoritdjur?
 Hund
 Katt
 Häst
 Marsvin
 Hamster
 Tiger
 Lejon
 Orm
 Spindel
 Leopard
 Isbjörn
 Uggla
 Älg
 Får
 Get
 Gris
 Haj
 Fiskar
 Rovfåglar
 Fågel

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards